Welkom in onze Holebibibliotheek


Draakplaats 2 - 2018 Antwerpen


www.holebibib.be


open op zondagnamiddag van 14u tot 17u

De catalogus kan je via deze link doorzoeken.


zaterdag 5 mei 2012

Boeken, boeken boeken

Boeken, boeken,boeken.  Ja, er ligt op het ogenblik aardig wat gedrukt papier in mijn burootje. 
Te wachten  op nazicht, klassement, invoer, kaft folie.


Daniel, partner van Paul van Goubergen heeft ons een groot pakket boeken geschonken uit de nalatenschap van Paul.
Paul, van ons weggegaan  einde februari, was een verzamelaar.  Een collectioneur van zoveel, alles was hem interessant om bij te houden, ook zijn schat aan boeken.
 Als boekenbeheerder en vriend,  ben ik dan ook vereerd een gedeelte van de boekenschat in ontvangst te mogen nemen.
 +- 200 boeken van onder andere  Van den Boogaard, Reve, Moonen, Yourcenard,  Mann,  te veel om op te noemen.  Ik zal deze verzameling beheren als een 'goede huisvader'.   

In onze postbus heb ik een schenking gevonden via 'cafe Den Draak' van 5 boeken. Herman VDS heeft besloten om samen te wonen met zijn vriend. Goed bezig en het leverde ons een pakket boeken op.  Hieruit heb ik reeds 14 eerste exemplaren gedestileerd.  

De holebibib groeit gestaag dank zij uw steun, lieve lezers, waarvoor onze dank.

bert, uw boekenbeheerder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten